Ішкі және сыртқы қызметтердің жұмысын жүйелеу және барлық қоңыраулар үшін бірыңғай кіру пунктін құру
Қызмет көрсету сұраныстарын өңдеу жылдамдығын арттыру, басымдықтарды басқару
Сұрау салулардың сапасы мен өңдеу уақытын бақылау
Жүктемені операторлар мен қосалқы желілер бойынша біркелкі бөлу
Инциденттермен жедел жұмыстарды құру
Қызмет көрсету бөлімдері қызметінің тиімділігіне талдау жүргізу
ЕРЕКШЕЛІКТЕР:
Тапсырыс берушінің ерекшелігіне бейімделген бірыңғай ақпараттық ортада және интерфейсте кіріс сыртқы және ішкі сұрау салуларды тіркеу;
Қызметкерлердің құзыретіне және ішкі нормативтік құжаттарға сәйкес орындаушылардың өтініштерін бөлу сценарийлерін орнату;
Кез келген параметрлер үшін сүзгілерді орнату, талдауға арналған қоңырауларды сегменттеу;
Тапсырыс берушілермен немесе ішкі қызметкерлермен өзара іс-қимыл тарихын сақтау: өтініштер, олардың мәртебесі, шағымдары, хат алмасулары, қоңыраулары;
Сұраныстарды өңдеудің нақты бизнес-процестерін олардың түріне, арнасына, шешу күрделілігіне, басымдығына және басқа да нюанстарына байланысты жобалау. AMBER сервистік үстелі өтінімдерді жіктеуді, қызметтердің тізілімін, ААҚ-ны көздейді;
IP-телефониямен, поштамен, жедел хабар таратушылармен, веб-сайтпен, әлеуметтік желілермен интеграциялау;
Операторларға жүктемені азайту және жалпы қоңырауларды өңдеу үшін чатботтарды орнату;
Істермен жұмыс істеу үшін қолданылатын білім базасын орнату;
Сұрау салулар құйғышына, операторлардың жүктемесіне, сұрауларды қабылдау арналарына, оларды орындау мерзімдеріне және басқаларға талдаулар орнату;
Тапсырыс берушінің ерекшелігі бойынша шешімді нақтылау.