Сатуды басқару жүйесі, клиенттермен байланыс, сату бөлімдері.
Кеңес сұрау
КЕЛЕСІ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ШЕШЕДІ
Клиенттермен қарым-қатынастың толық тарихын ыңғайлы форматта сақтау
Бір терезе режимінде клиенттермен көп арналы байланыс
Басшы қызметкерлер қызметінің тиімділігін арттыру
Тиімділіктің негізгі көрсеткіштері (KPI) міндеттерінің, жоспарларының, орындалуын бақылау
Қайталанатын сатылымдар мен қайтарылған клиенттердің ұлғаюы
Сатылым құйғышын басқару, есептерді дайындау уақытын қысқарту
Маркетингтік әрекеттердің тиімділігін талдау, lead және мәміле құнын анықтау
Пайдаланылатын жүйелер арасында деректер алмасу
ЕРЕКШЕЛІКТЕР
Барлық келіп түскен өтініштерді пайдаланылатын арналар арқылы тіркейді: пошта, телефон, веб-сайт, лездік мессенджерлер, әлеуметтік желілер және оларды белгіленген ережелер бойынша басшыларға тарату;
Iшкі саясатқа сәйкес қолжетімділік құқықтарын ажырата отырып, клиенттердің, байланыстар мен коммуникациялардың дерекқорын бірыңғай ыңғайлы форматта жүргізу;